Dag 1: vliegtuig in, vliegtuig uit

10 juli 2014 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Zo, de reis is begonnen! Om kwart over twaalf 's middags vertrokken vanuit Wijchen naar Düsseldorf. Hiervandaan naar Londen Heathrow, en op het moment dat ik dit schrijf zitten we te wachten op de boarding zodat we het vliegtuig richting Johannesburg in kunnen.

Zo'n eerste reisdag zoals altijd enigszins hectisch verlopen met al het geregel en de controles, maar we hebben gelukkig niet hoeven hollen over de luchthavens. Ruim de tijd en op Heathrow zelfs nog even wat kunnen eten. Fylis is erg blij met haar nieuwe zonnebril, en laten we hopen dat ze hem ook flink nodig zal hebben!

Het is te hopen dat we wat kunnen slapen in het vliegtuig, want zonder slaap om negen uur 's ochtends aankomen is geen pretje. We hopen dus op een vloeiende vlucht en dat we makkelijk in Johannesburg aankomen.

1. Alwin:
    10 juli 2014
    Hoi familie, laat de zon dan maar komen. Goede vlucht en probeer inderdaad maar lekker te slapen. De vakantie is begonnen en de reis start bij de eerste safari, dus genieten maar.
    Liefs van ons allemaal
  2. Papa:
    11 juli 2014
    Fijne vakantie liefs opa en oma
  3. Papa:
    11 juli 2014
    Fijn iets gehoord te hebben en dat de reis goed is verlopen ik hoop dat het een goedde vakantie vakantie word voor jullie alle maal de groeten van opa en oma